Showbiz
29 апреля 2021 ( Просмотры 16 )

По іншому й бути не могло... За них взялися. Телеканалам "Наш" та "NewsOne" повідомили погані новини

Національна рада з питань телебачення і радіомовлення оштрафувала телеканали "Наш" та підсанкційний NewsOne.

Як повідомляється на сайті регулятора, до телеканалу "Наш" застосовано два попередження та дві штрафні санкції на суму понад 200 000 грн.

Один штраф у розмірі 114 067,50 грн було накладено за наявність закликів у висловлюваннях, які були поширені в ефірі телеканалу, до насильницької зміни конституційного ладу України, розв’язування агресивної війни або її пропаганди та/або розпалювання національної, расової чи релігійної ворожнечі та ненависті.

Так, у трансляції 4 грудня 2020 року у прямому ефірі та 6 грудня у повторі передачі "П’ятниця. Вечір" через інтернет-зв’язок взяв участь представник "ЛНР" Родіон Мірошник. Він давав відповіді на запитання ведучих передачі та гостей, що стосувалися врегулювання збройного конфлікту на Донбасі та роботи Тристоронньої контактної групи. Нині Мірошник фактично представляє позицію окупаційної адміністрації Луганської області, яка судом була визнана терористичною організацією.

Штраф на таку саму суму Нацрада накладала на "Наш" за відеоролик "НАША (НЕ)ЗАЛЕЖНІСТЬ? НАШ ПОКАЖЕ" до Дня Незалежності.

"Творчі засоби у відео були спрямовані на розпалювання ворожнечі між прихильниками і противниками незалежності України, на ескалацію ненависті. У зазначеному ролику об’єктом маніпуляцій стає Державний прапор. Він з’являється у кадрі 13 разів протягом 53 секунд поряд із дібраними кадрами соціальної нестабільності, таким чином створюючи враження, що всі ці сумні події відбувалися під синьо-жовтим прапором", – ідеться в повідомленні.

Ще одна перевірка стосувалася трансляції інтерактивного голосування із пропозицією українським глядачам відповісти на запитання, чи "Володимир Путін заслуговує на Нобелівську премію миру?". Приводом для голосування була інформація про висування групою російських громадських діячів кандидатури президента РФ на здобуття Нобелівської премії миру.

Регулятор вважає, що, проведення такого опитування та публічне поширення його результатів в ефірі телеканалу створює позитивний образ очільника держави-агресора, а це своєю чергою може створити загрози національним інтересам та національній безпеці України в інформаційній сфері.

Поряд із тим, телеканалу NewsOne винесли три попередження і штраф на 114 067 грн за заклики до розпалювання національної, расової чи релігійної ворожнечі та ненависті.

Нацрада посилається на ефір із 8 по 10 травня, в якому гості передачі "Протистояння" Андрій Пальчевский та Вадим Карасьов заявляли, що "значна кількість євреїв служила у військах нацистського Третього Рейху та про існування єврейських дивізій СС". У раді дійшли висновку, що редакція каналу некритично поставилася до цих заяв, які мають ознаки заперечення фактів Голокосту.

Крім того, моніторинг передачі "Протистояння" виявив, що ведучі говорили з гостею, ексміністеркою юстиції Оленою Лукаш про факт скоєння активістом Сергієм Стерненком кримінального злочину. Неодноразово у цій передачі Стерненка було названо вбивцею, що "порушує презумпцію невинуватості підозрюваного, обвинуваченого або упереджує рішення суду".

Ще одна перевірка зафіксувала три трансляції передачі "Newstime" з "повною" версією зустрічі в Москві народного депутата від ОПЗЖ Віктора Медведчука з Путіним та 11 трансляцій передачі "Newstime" із демонстрацією фрагментів цієї зустрічі.

"Однобоко, без використання альтернативної точки зору, подавалася суб'єктивна оцінка лише одного з політиків України, зокрема і щодо необхідності постачання в Україну вакцини "Супутник V" російського виробництва. Також український політик підтримав тезу Володимира Путіна про "общую Победу", яка є ідеологемою російської пропаганди про "Велику Вітчизняну війну", – стверджує регулятор.

OBOZREVATEL

Вам также может понравиться