Просмотры 924824 сентября 2019
РЕКОМЕНДУЄМО ПЕРЕГЛЯНУТИ ↑↑↑


Рада національної безпеки і оборони України вирішила не вводити санкцій проти телеканалів "112 Україна" і NewsOne.

Про це йдеться у відповіді пресслужби РНБО, повідомляють "Українські Новини". Відомо, що ці медіа належать проросійському політику, куму президента РФ Володимира Путіна Віктору Медведчуку.

В документі наголошується, що постанова Верховної Ради від 4 жовтня 2018 року з ініціативою ввести санкції проти телеканалів була розглянута на РНБО 19 березня цього року.

У зв'язку з тим, що українське законодавство дозволяє вводити санкції проти юросіб-резидентів винятково у разі їхньої причетності до терористичної діяльності, РНБО доручила СБУ провести відповідну перевірку зазначених у постанові компаній (ТОВ "Новини 24 години", ТОВ "Партнер ТВ", ТОВ "Лідер ТВ", ТОВ "Телерадіокомпанія "112-ТВ", ТОВ "ТВ Вибір", ТОВ "Новий формат ТВ" та ТОВ "Аріадна ТВ").

"Службою безпеки України фактів, що підтверджують участь зазначених юридичних осіб у терористичній діяльності, не надано", – йдеться у відповіді РНБО.

Отже, причин для введення штрафів для телеканалів "112 Україна" і NewsOne не знайшли.

Відповідь РНБО щодо "112 Україна" і NewsOne

Джерело

Вам также может понравиться